Study Tour „Szlakiem Polskiego Mięsa Wieprzowego” już za nami. Jak zawsze dziennikarze mogli liczyć na porcję wiedzy w pigułce w połączniu z doznaniami podniebienia. Podróż do bogactwa smaków oraz najnowszej wiedzy nt. polskiego mięsa wieprzowego odbyła się w dniach 2- 4 grudnia 2019 roku. Była to doskonała okazja do zdobycia wiadomości między innymi na temat standardów chowu trzody chlewnej, produkcji i przetwórstwa mięsa wieprzowego. Wykład poprowadziła dr inż. Anna Hammermeister z Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej. Dziennikarze wzięli udział w warsztatach kulinarnych pobudzających kreatywność z wykorzystaniem wieprzowiny w kuchni, które poprowadził Marcin Budynek. Przygotowane samodzielnie potrawy były konsumowane w trakcie wspólnego lunchu. Nie mogło też zabraknąć biesiady przy ognisku, czy degustacyjnej kolacji z najlepszej, polskiej wieprzowiny. Wydarzenie miało moc edukacyjną. w zakresie wartości dietetycznych, a także nt. przekąsek mięsnych, najszybciej rosnącego segmentu rynku mięsnego. Zapraszamy na fotorelację.
Projekt Sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego