Nowoczesne linie produkcyjne i opakowaniowe, zaskakujące urządzenia dla gastronomii, wyroby spożywcze z całego świata – tak zapowiada się tegoroczna edycja największego w Polsce wydarzenia dla branży spożywczej, HoReCa i opakowaniowej, czyli targów POLAGRA.
POLAGRA to wydarzenie o charakterze biznesowym, w ramach którego odbywają się Międzynarodowe Targi Produktów Spożywczych POLAGRA FOOD, Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH, Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL i którym towarzyszą Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK. Wystawa zajmuje cały teren Międzynarodowych Targów Poznańskich, a to jest ponad 50 tys. mkw. Nowoczesna infrastruktura pawilonów wystawienniczych daje niemal nieograniczone spektrum możliwości w zakresie aranżacji ekspozycji i interaktywnej prezentacji sprzętu. Dzięki temu oferta wystawców jest dynamiczna, obejmuje całe linie produkcyjne i opakowaniowe czy urządzenia dla profesjonalnej gastronomii, które można zobaczyć w trakcie pracy, a to ogromny walor dla zwiedzających.
Warto podkreślić, że udział w targach POLAGRA i TAROPAK to kompleksowa usługa wykraczająca daleko poza wynajem powierzchni wystawienniczej. Wystawcy mogą skorzystać także z dodatkowych narzędzi, które pozwalają na dotarcie do potencjalnych klientów jeszcze przed targami, a także po ich zakończeniu – podkreśla Marcin Gorynia, dyrektor targów POLAGRA FOOD. W ofercie Grupy MTP znajdują się m.in. takie usługi jak outdoor na terenie targów czy samego Poznania, a także wąsko targetowane działania wykorzystujące potencjał stron internetowych i mediów społecznościowych dedykowanych targom. Wiele z nich jest realizowane w ramach zgłoszenia udziału w targach, a to oczywiście okazja by wzmocnić przekaz marki i komunikować takie wartości jak np. innowacyjność firmy.
Interaktywna ekspozycja na targach POLAGRA i TAROPAK co roku przyciąga kilkadziesiąt tysięcy profesjonalnych zwiedzających nie tylko z Polski, ale także zza granicy. Przedsiębiorcy odwiedzający wystawę podkreślają, że jej największym walorem jest dostęp do nowoczesnych technologii oraz nowatorskich produktów stanowiących klucz do tego, by zaspokoić potrzeby konsumentów. Ich uwagę przyciągają w szczególności nowości oraz rozwiązania wyróżnione Złotym Medalem MTP, który stanowi symbol wysokiej jakości, innowacyjności, pozwala budować przewagę rynkową i zaufanie klientów.
Atutem targów jest także bogaty program wydarzeń specjalnych – szkoleń, konferencji i paneli dyskusyjnych. Rozmowy będą się toczyć m.in. wokół rozwiązań marketingowych dla branży spożywczej, polityki „zero waste”, a także zachowań konsumentów i wynikających z nich potrzeb, jak chociażby tych dotyczących rynku produktów roślinnych. Na ekspozycji dedykowanej rozwiązaniom gastronomicznym odbędzie się natomiast 19. finał Kulinarnego Pucharu Polski – najważniejszego konkursu dla profesjonalistów.
Targi POLAGRA i TAROPAK odbędą się w dn. 30 września – 3 października, tradycyjnie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Organizatorzy, jak co roku spodziewają się ponad 1000 wystawców. W ostatnich dniach została też uruchomiona sprzedaż online biletów na cały blok targów. Do końca czerwca dokumenty wstępu na największe wydarzenie branży spożywczo-gastronomicznej można nabyć w specjalnych cenach.