Jesteśmy po targach Polagra. W dniach 25-28.09.2017 r. byliśmy w stolicy Wielkopolski. To było spektakularne wydarzenie dla całego sektora spożywczo-technologiczno-gastronomicznego. Do Poznania przybyło ponad 900 wystawców z 36 krajów. Po wiedzę, po nowości a przede wszystkim po kontakty biznesowe. W ciągu sześciu dni działo się naprawdę dużo. Zaczęło się już w sobotę 23 września – Targi Smaki Regionów były smacznym wprowadzeniem w targowy cykl wydarzeń. Od poniedziałku 25 września rozpoczął się cykl targowy, przygotowany z myślą o działaniach biznesowych czyli: Polagra Food, Polagra Tech oraz Pakfood, Polagra Gastro i Invest Hotel. Stoiska polskich wystawców jak również międzynarodowych koncernów przyciągały premierami i nowinkami w dziedzinie produkcji żywności i innowacji technologicznych. Nieodłączna część imprezy – Targi Smaki Regionów – zaprezentowały zwiedzającym potencjał rynku żywności tradycyjnej i regionalnej. Wyroby uwodziły aromatem, zachęcały nowymi smakami i potwierdziły wysoką jakość naszej rodzimej produkcji. W ofercie wystawców był szeroki wachlarz artykułów spożywczych – mięsa, wędliny, dodatki do żywności, zioła, przyprawy, produkty mleczarskie, wyroby piekarskie i cukiernicze, słodycze, przetwory owocowo-warzywne i żywność ekologiczna. Przez te kilka dni teren Międzynarodowych Targów Poznańskich tętnił życiem na skalę światową. Organizatorzy przemyśleli temat i zamysł połączenia targów technologii spożywczych z targami opakowań dla żywności był gwarancją dostępu dla zainteresowanych ofertą z całego sektora spożywczego i dawał możliwości kompleksowego podejścia do produkcji. Na ekspozycjach prezentowali się liderzy rynkowi. Oferowano produkty znane na rynku i zupełne nowości.
Organizatorzy targów Polagra podeszli holistycznie do tematu i w jednym miejscu zebrali najnowsze trendy, rozwiązania technologiczne, nowości w zakresie opakowań i dobrą, zdrową żywność.
To była okazja do przyjrzenia się nowoczesnym maszynom i urządzeniom, kompletnym liniom technologicznym mającym swoje zastosowanie w przemyśle spożywczym. Nie zabrakło czasu na realne rozmowy-ponieważ w jednym miejscu spotkali się producenci i dystrybutorzy. Można było obejrzeć produkty, porównać oferty i porozmawiać z ludźmi, którzy, znają się na swoim fachu i służą radą. Oczywiście, dla zwiedzających królowała moc atrakcji – w strefie edukacyjno-promocyjnej – ekspozycje uzupełniały liczne warsztaty kulinarne, pokazy, szkolenia, konferencje tematyczne a także konkursy kulinarne dla małych i dużych gości targowych. Targi to zawsze czas prawdziwych spotkań i szansa na podpisania realnych kontraktów biznesowych.