Region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) jest ważnym punktem dla firmy dla Ishida. To nie tylko kluczowy obszar dla wzrostu, ale też istotna część szerszego planu strategicznego EMEA. Jako kontynuację budowania możliwości sprzedażowych i wsparcia swoich klientów, Ishida Europe ogłosiła otwarcie biura w Katowicach.

Polska stanowi jeden z największych rynków drobiu i mięsa w Europie, a inwestycja Ishidy ma na celu zwiększenie lokalnych możliwości firmy w tym rozwijającym się sektorze oraz, co ważne, zapewnienie sprzedaży i wsparcia dla kluczowych klientów Ishidy i partnerów handlowych.

– Naszym celem jest upewnienie się, że Ishida inwestuje u boku naszych kluczowych globalnych klientów, którzy budują i rozszerzają swoją działalność, w szczególności na docelowych rynkach w sektorze drobiowym i mięsnym, a także zapewnienie lokalnego wsparcia dla wszystkich klientów – wyjaśnił Mike Cairns, Ishida Dyrektor Sprzedaży na Europę.

– Nasza obecność w Polsce sprawi, że Ishida będzie w stanie przybliżyć klientom nasze najlepsze w swojej klasie możliwości i zapewnić im niezrównane wsparcie – dodał.

Cairns zapewnił, że wraz z automatyzacją stanowiącą coraz większy motor napędowy rynku, innowacyjne podejście Ishidy do rozwiązań zorientowanych na klienta, w połączeniu z siłą jej możliwości inżynieryjnych i wykonawczych, staną się wyróżnikami firmy w sektorze drobiu i mięsa.

– W ciągu ostatnich dwóch lat nasza działalność szybko i skutecznie ewoluowała, aby sprostać licznym wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie kluczowe sektory rynku – podkreślił.

Jak zaznaczył, posiadanie rozległej sieci partnerów, która jest w stanie zaspokoić potrzeby klientów, jest dla Ishidy koniecznością. Dlatego też działania firmy uzupełnią działania dotychczasowych dystrybutorów, którzy będą nadal obsługiwać i wspierać podstawowe produkty Ishida.

Ishida to globalna firma z obrotem przekraczającym 1 miliard dolarów, zatrudniająca ponad 3500 pracowników na całym świecie. Rodzinne przedsiębiorstwo, w ciągu pięciu pokoleń rozwinęło się i stało wiodącym na świecie dostawcą zautomatyzowanych rozwiązań skoncentrowanych wokół potrzeb klienta. Unikalna filozofia firmy opiera się na potrójnej harmonii – dobro naszych klientów, dobro społeczeństwa i dobro naszej firmy.

źródło: ishidaeurope.pl